Servicedesk

U heeft geen technische kennis nodig. Uw medewerkers krijgen training

Servicedesk helpt u bij technische vragen over en problemen met track-and-trace.

Als u klant bij ons wordt krijgen uw medewerkers allereerst een uitgebreide track-and-trace applicatietraining. Na deze training weten zij hoe de applicatie werkt. Niemand heeft technische kennis nodig. Wij beheren voor u de hardware en software op de thuisbasis.

Raadpleeg de handleiding of de FAQ

Antwoorden op vragen over de werking van de webapplicatie vindt u in de uitgebreide Handleiding en bij de FAQ’s onder de tab “Informatie en Help” in de applicatie.

Als u technische vragen heeft kunt u ons bereiken via het contactformulier. Voor vragen over uw licenties kunt u terecht bij onze accountmanagers.

Contact Servicedesk

De Servicedesk is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 17:00 uur: 088 – 55 88 522, servicedesk@track-and-trace.nl of gebruik ons contactformulier.

Updates

Elke vier maanden ontvangt u een update van de software. Wij implementeren die voor u. U hoeft er niets voor te doen.